کلینیک دندانپزشکی قلهک

سلامتی دندان و دهان

کلینیک دندانپزشکی قلهک

سلامتی دندان و دهان

برندهای کامپوزیت دندان ایرانیست؟

برندهای کامپوزیت دندان ایرانیست؟    

کامپوزیت دندان از ماده ای به نام رزین کامپوزیت ساخته شده اند که در اصل همان ماده ای است که برای پر کردن دندان استفاده می شود. کامپوزیت های دندان اغلب توسط دندانپزشک زیبایی بدون نیاز به ساخت در آزمایشگاه مستقیماً روی دندان قرار می گیرند.

دندانپزشک لایه های مختلفی از مواد کامپوزیت را روی دندان قرار داده و آن را مانند یک مجسمه شکل می دهد. هر لایه از کامپوزیت دندان با استفاده از نور بر روی دندان محکم می شود.

بهترین برندهای کامپوزیت دندان، مارک آمریکایی به نام‌های Bisco، M3 و Cosmedent، برند سوئیسی، سارمکو بوده و از برندهای ژاپنی می‌توان به Geanial، Gradia Direct و Kuraray اشاره کرد.

البته این نکته حائز اهمیت است که برای نتیجه عالی از انجام کامپوزیت دندان، تنها مارک و برند مد نظر نبوده و مهارت دندانپزشک اهمیت بسیار زیادی دارد.

در رابطه با برند کامپوزیت باید بگوییم که هرچه مارک کامپوزیت استفاده شده معتبر و با کیفیت تر باشد، نتیجه ترمیم بسیار مشابه با مینای طبیعی دندان‌ها شده و ظاهری زیباتر را ارائه می‌دهند.

در حال حاضر برندهای معتبری هستند که مواد با کیفیت بالایی را تولید می‌کنند و طول عمر و ماندگاری بالایی دارند.

این ویژگی باعث می‌شود که طول عمر کامپوزیت دندان افزایش یابد و دیرتر خراب شود و در نتیجه فرد دیرتر نیاز به ترمیم  پیدا می‌کند و نیاز نیست که در زمان های مختلف، هزینه‌هایی را پرداخت کند.

بنابراین شما با پرداخت هزینه‌های اولیه برای مارک‌های خوب کامپوزیت، می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.


تجربه کامپوزیت دندان در کلینیک دندانپزشکی قلهک

https://clinicgholhak.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد