کلینیک دندانپزشکی قلهک

سلامتی دندان و دهان

کلینیک دندانپزشکی قلهک

سلامتی دندان و دهان

شرایط استثنایی استفاده از کامپوزیت دندان

شرایط استثنایی استفاده از کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان یک روش سریع و بدون درد است که نیازی به استفاده از داروهای بی حسی ندارد. مواد کامپوزیت ونیر با اطمینان ناحیه شکسته شده را محصور می کند. یک ماده چسبنده اعمال می شود ، سپس رزین کامپوزیت توسط متخصص دندانپزشکی زیبایی رو ی ان شکل می گیرد تا با دندان طبیعی مخلوط شود و شکل آن را بازگرداند. برای کامل کردن کامپوزیت ونیر ، مواد کامپوزیت با نورلیزر محکم و سفت می شود.

کامپوزیت دندان کاربردهای زیادی دارد. این ماده به قدری مفید و کاربردی است که حتی از آن برای اتصال براکت‌ به دندان‌ها در ارتودنسی استفاده می شود. از دیگر کاربردهای آن:

بیشترین و قابل توجه ترین کاربرد آن پر کردن دندان بعد از عصب کشی، ترمیم دندان های آسیب دیده و رفع عیوب ظاهری دندانی است.

برای رفع فاصله بین دندانها، یا ترمیم دندانهای شکسته و رفع مشکل یکدست نبودن بلندی دندان‌ها نیز از کامپوزیت استفاده می‌شود.

چون کامپوزیت همرنگ دندان است و از نظر زیبایی بسیار مشابه دندان های خودمان است، اگر دندان های که در طرح لبخند قرار دارند دچار پوسیدگی و آسیب شده باشند، آن ها را با ماده کامپوزیت دندان ترمیم و پر می کنیم.

برای روشن کردن دندانهای زرد و زیبایی طرح لبخند هم از کامپوزیت استفاده می‌شود که در این حالت به آن کامپوزیت ونیر می‌گویند.

البته برای پر کردن دندان ها مواد زیادی مانند آمالگام، طلا و  وجود دارد. اما اگر دندان ها درجلوی دهان دچار آسیب شده باشند بهتر است که به جهت زیبایی تنها از کامپوزیت برای ترمیم استفاده شود.

درمان دندان در کلینیک دندانپزشکی قلهک

شما برای ترمیم و درمان دندان احتیاج است که او را نزد فرد متخصص برد تا با توانایی بهتری به انجام کار شما بپردازند. چرا که نتیجه موفق هر درمان دندانپزشکی به متخصص آن بستگی دارد و هر چقدر در آن خبره و با تجربه باشد نتیجه بهتری برای شما خواهد داشت.

کلینیک دندانپزشکی تخصصی قلهک با همکاری جمعی از متخصصان بنام و اعضای هیئت علمی دانشگاه های معتبر کشور تأسیس گردیده است. این مجموعه مأموریت خود را همراهی با سایر مراکز دندانپزشکی برای ارایه خدمات تکمیلی دندانپزشکی از جمله خدمات تخصصی در تمامی رشته ها و نیز خدمات تحت بیهوشی قرارداده است. بهره مندی از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد کلینیک قلهک است.

این مجموعه در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال خدمات دندانپزشکی در کنار دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

تهران-خیابان شریعتی-روبروی مترو قلهک بن بست اختصاصی -پلاک 1-طبقه اول

26640905 - 26640907 - 26640957

https://clinicgholhak.com/

کلینیک-دندانپزشکی-قلهک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد