کلینیک دندانپزشکی قلهک

سلامتی دندان و دهان

کلینیک دندانپزشکی قلهک

سلامتی دندان و دهان

جلوگیری از بیماری های با چکاپ به موقع دندان


از مهمترین دلایل اهمیت چکاپ دندان ها جلوگیری از بیماری های دندانی می باشد که افراد با چکاپ مرتب و دوره ای خود، بتوانند به راحتی از هرگونه بیماری به وجود آمده در دندان خود آگاه شده و اقدام لازم را برای درمان آن انجام دهند.

امروزه عوامل بسیار متعددی سبب شده است تا بیشتر از زمان های گذشته شاهد بروز بسیاری از بیماری های دندانی در افراد باشیم.

از اصلی ترین این عوامل می توانیم به تغذیه نامناسب، شرایط آب و هوایی و استفاده کردن از مسواک و خمیردندان های غیر استاندارد اشاره نماییم.

نکته ای که وجود دارد این است افراد تا وقتی احساس دردی در دندان نداشته باشند به دندانپزشک مراجعه نکنند و همین موضوع باعث میشود بیشتر اوقات دیر بیماری آنها تشخیص داده شود و علاوه بر درمان دیر هنگام هزینه های زیادی گریبان گیر آنها خواهد شد.

چکاپ دندان شما و حتی فرزندتان میتواند بصورت ماهانه و یا هر شش ماه یکبار صورت گیرد که مورد دوم عاقلانه تر است و کسانی که سلامت دندان هایشان برایشان اهمیت دارد نسبت به انجامش آگاه هستند.

چکاپ دندان در کلینیک دندانپزشکی قلهک

شما برای ترمیم و درمان دندان کودک خود باید او را نزد فرد متخصص ببرید تا با توانایی بهتری به انجام درمان فرزندتان بپردازند. چرا که نتیجه موفق هر درمان دندانپزشکی به متخصص آن بستگی دارد و هر چقدر در آن خبره و با تجربه باشد نتیجه بهتری خواهد داشت.

کلینیک دندانپزشکی تخصصی قلهک با همکاری جمعی از متخصصان بنام و اعضای هیئت علمی دانشگاه های معتبر کشور تأسیس گردیده است. این مجموعه مأموریت خود را همراهی با سایر مراکز دندانپزشکی برای ارایه خدمات تکمیلی دندانپزشکی از جمله خدمات تخصصی در تمامی رشته ها و نیز خدمات تحت بیهوشی قرارداده است. بهره مندی از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد کلینیک قلهک است.

این مجموعه در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان و همچنین دندانپزشکی اطفال می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال خدمات دندانپزشکی در کنار دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

قبل از شروع سال جدید 1402، میتواند زمان مناسبی باشد تا از سلامت دندان های خود مطمئن باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

تهران-خیابان شریعتی-روبروی مترو قلهک بن بست اختصاصی -پلاک 1-طبقه اول

26640905 - 26640907 - 26640957

دندانپزشکی با بیهوشی/ایمپلنت دندان/کامپوزیت دندان/لمینت دندان/ارتودنسی دندان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد