کلینیک دندانپزشکی قلهک

سلامتی دندان و دهان

کلینیک دندانپزشکی قلهک

سلامتی دندان و دهان

افزایش طول عمر کامپوزیت دندان

افزایش طول عمر کامپوزیت دندان

کامپوزیت های دندانی آنها نسبت به روشهای دیگر مانند روکش یا روکش سرامیکی آسیب پذیرتر هستند. به همین دلیل ، برای طبیعی و سالم ماندن ، لازم است مراقبت های اولیه آن را نادیده نگیرید تا زیبایی خود را از دست ندهد. بنابراین ، برای افزایش طول عمر ونیرهای کامپوزیتی ، باید مراقبت های جدی را پس از کامپوزیت های دندانی انجام دهید:

مسواک زدن: دندان های خود را یکبار صبح و یکبار شب با خمیر دندان حاوی فلوراید مسواک بزنید تا از تمیز ماندن آن اطمینان حاصل کنید و مسواک را هر 3 یا 4 ماه یکبار عوض کنید.

استفاده از نخ دندان: هنگام استفاده از نخ دندان ، آن را وارد لثه کرده و تمام پلاک را بردارید ، سپس به دندان بعدی بروید.

نوشیدن آب بعد از هر وعده غذایی: نوشیدن آب بعد از هر وعده غذایی ، دهان شما را تمیز و سالم نگه می دارد. زیرا آب باقی مانده در دهان را آبکشی کرده و اسیدیته آن را کاهش می دهد.

از لکه روی دندان خودداری کنید: سیگار کشیدن یا جویدن محصولات تنباکو مانند سیگار می تواند باعث زرد شدن دندان ها و کامپوزیت ها شود. غذاهایی مانند شکلات حاوی رنگ خوراکی ، شراب قرمز ، چای و قهوه نیز تغییر رنگ می دهند. در صورت مصرف هر یک از آنها ، باید گفت که قطع استفاده از آنها به نفع شما خواهد بود.

عاداتی که منجر به کامپوزیت رزین می شود: جویدن ناخن ، مداد یا اجسام دیگر می تواند باعث ریزش کامپوزیت به مرور زمان و آسیب به مینای دندان شود. رزین کامپوزیت بسیار آسیب پذیر است ، بنابراین بهتر است از عاداتی که به پوشش کامپوزیت آسیب می رسانند خودداری کنید.

کلینیک دندانپزشکی تخصصی قلهک با همکاری جمعی از متخصصان بنام و اعضای هیئت علمی دانشگاه های معتبر کشور تأسیس گردیده است. این مجموعه مأموریت خود را همراهی با سایر مراکز دندانپزشکی برای ارایه خدمات تکمیلی دندانپزشکی از جمله خدمات تخصصی در تمامی رشته ها و نیز خدمات تحت بیهوشی قرارداده است. بهره مندی از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد کلینیک قلهک است.

این مجموعه در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال خدمات دندانپزشکی در کنار دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

تهران-خیابان شریعتی-روبروی مترو قلهک بن بست اختصاصی -پلاک 1-طبقه اول

26640905 - 26640907 - 26640957

https://clinicgholhak.com/