کلینیک دندانپزشکی قلهک

سلامتی دندان و دهان

کلینیک دندانپزشکی قلهک

سلامتی دندان و دهان

آشنایی با کامپوزیت دندان

استفاده از کامپوزیت دندان در دندانپزشکی بسیار زیاد است و معمولا افراد زیادی از این روش درمانی برای خود استفاده می کنند و نتیجه بسیار مثبت و خوبی را داشته است.

اما از کاربردهای آن میتوانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • پرکردن دندان های جلو
  • پرکردن دندان هایی که خراب شدندو پوسیدگی دارند
  • ترمیم دندان های شکسته
  • پر کردن فضای بین دندان ها
  • ترمیم و اصلاح ترک دندان
  • بد رنگی و بد فرمی دندان

دوام کامپوزیت بسیار بالا است و برای همین موضوع میتوان از آن در موارد بالا استفاده نماییم و جلوه بسیار زیبایی به دندان های خود بدهیم.

با استفاده از این روش میتوانید بدترین نافرمی های دندان خود را برطرف کنید و حتی برخی اوقات این روش می تواند جایگزین ارتودنسی دندان نیز شود.

بیشترین استفاده کامپوزیت دندان برای دندان های جلو می باشد و با هدف ترمیم آنان صورت می گیرد چون دندان های جلو تاثیر بسیار زیادی در دندان ها داشته و اگر نامرتب باشذ از زیبایی ظاهر شما کم می کند و همچنین سفید کردن دندان های جلو در حال حاضر بسیار انجام می شود و بعضی اوقات این روش از درمان به زیباسازی نیز تغییر کاربری می دهد.

زیباترین حالتی که شما می توانید به خود بدهید، انجام کامپوزیت برای 8 دندان بالا و پایین جلو دندان است.

کامپوزیت همانند لمینت دندان برای دندان های سالم استفاده می شود و اگر دندان های شما پوسیدگی و یا هر مشکل دیگری داشته باشد از این روش برای خود نمیتوانید استفاده کنید.

شما با مراجعه به دندانپزشک خود اول باید وضعیت دهان و دندانتان را بررسی نمایید و بعد روش مناسبی برای برای ترمیم و زیبایی دندانتان انتخاب کنید.


برای مطالعه بیشتر درباره کامپوزیت دندان کلیک کنید.

https://clinicgholhak.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد