کلینیک دندانپزشکی قلهک

سلامتی دندان و دهان

کلینیک دندانپزشکی قلهک

سلامتی دندان و دهان

مدت زمان انجام کامپوزیت دندان

مدت زمان انجام کامپوزیت دندان

اگر کامپوزیت دندان را جهت درمان و ترمیم دندانهای خود انتخاب کرده اید حتما میدانید که این روش به چه صورتی انجام میگیرد. اما برای کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر مقاله زیر میتواند راهنمای خوبی برای شما باشد، از مطالعه آن غافل نشوید.

روش انجام کامپوزیت دندان

برای مشاهده نتیجه کامپوزیت زمان زیادی از شما گرفته نمیشود و برای هر دندان 30 تا 60 دقیقه زمان صرف میشود. در این بازه زمانی شما دردر حس نخواهید کرد و از طریق تزریق بی حسی این اتفاق خواهد افتاد.

اما برای آنکه بدانید تعداد جلسات کامپوزیت دندان چقدر طول می کشد، باید در جلسه ویزیت توسط پزشک و شما تعیین گردد چه تعداد دندان جهت درمان دارید. به طور معمول و طبق تجربه ای که وجود دارد معمولا در دو جلسه کار برای شما انجام خواهد گرفت.

دلیل سرعت طول درمان این می باشد که به آماده سازی خاصی نیازی نیست و احتیاج نیست مینای دندان شما برداشته شود.

فقط سطح دندان مورد نظر با یک ژل اسیدی پوشیده میشود یا به اصلاح اچ میشود تا تا پیوند قوی بین ماده کامپوزیت و مینای دندان برقرار شود.

نکته: اچ کردن دندان، یعنی قرار دادن ماده کامپوزیت و فرم دهی آن، پولیش دندان کامپوزیت شده و تست کردن بایت برای هر دندان 

کلینیک قلهک در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

بهره مندی از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد کلینیک قلهک است.

https://clinicgholhak.com/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد